ESPECIFIC EL MINIA

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى نوعية المنيا

نرحب بالاعضاء الجدد (آيات ممدوح - دعاء حمدى) -  - يتواجد الآن موضوعات بعنوان السبورة الذكية - جهاز عرض المرئيات ب (قسم تكنولوجيا التعليم) / يلا كلنا نذاكر  ب(نصائح عامة) / الملك وزوجاته الاربعة  - لااااااا للفتنة ب(موضوعات دينية) / اعرف من انت ب(التنمية البشرية)

sara ahmed
Do3aa Hamdy
aya elgendy
hager
heba abdelhamed
aya ismail
rabab s
waleed
esraa el-fergany
13 مشترك

كلمتين وبس

esraa el-fergany
    esraa el-fergany

كلمتين وبس - صفحة 2 Empty رد: كلمتين وبس

مُساهمة  esraa el-fergany الإثنين ديسمبر 06, 2010 6:59 am

اسامة فلافيو كتب:انا والله من وجهة نظرى ان الدنيا فيها الحلو والوحش بس والله دفعتنا محترمة غير باقى الدفعات الاخرى
    والله انا واحد من الدفعة عندى اعتبار ومش هيتغير وهو( البنات والله اكتر من اخواتى والاولاد اخواتى وانا عن نفسى دايما مبتسم مع الجميع وانا عمرى ما زعلت من اى واحد فى الدفعة وعلى فكرة الاولاد والله محترمين جدا بس البنات مش عارفين ان الشباب متميزين ويحبون الضحك والهزار وخاصة فى هذة المرحلة وعلى فكرة جميع الطلبة اللى معانا فاهمين فى مجال الكمبيوتر وخاصة الشباب ولكن اتمنى ان تتغير هذة الفكرة والله الشباب يا اخوانى متعاونين جدا وعندهم افكار رائعة بس مش عارف الامور متوترة بين البعض بس دة ان شاء الله من خلال هذا المنتدى سوف تتحسن العلاقات ودليل على ان العلاقة اصبحت جيدة وانها تحسنت ان جميع الاولاد شاركوا فى المنتدى وانا عن نفسى تانى واحد من الاولاد دخل المنتدى وبعد كدة الكل من الاولاد دخل المنتدى ووليد كان اول واحد من الاولاد دخل المنتدى واعتذر ان هناك بعض من الشباب لم يدخل المنتدى وذلك لعدم وجود نت كويس فى القرى وانا اسف على التطويل وادعو الله التوفيق والامتياز للدفعة كلها اجمعين اللهم امين امين يا رب العالمين

كلامك صح جدا وياريت فعلا نتعاون ونساعد بعض لان فعلا كل الاولاد وكل البنات بلا استثناء محترمين جدااا
    والنقطه مش نقطة هزار لان احنا معملناش الموضوع ده عشان نقول اننا نقعد نهزر لكن يكون فيه احترام متبادل وتعاون ونساعد كلنا بعض وميكونش فيه التوتر اللي حاصل ده

انا متأكده والله العظيم ان دفعتنا من احسن دفعات نوعيه بس مش فاهمه مالها عامله كده ليه والمشكله ان الدفعات اللي هي اصلا مش احسن مننا بينقدونا وبصراحه ليهم حق
    لان دفعتنا عاوزه تتغير طريقتها

وشكرا لرأيك
    اسامة فلافيو
    اسامة فلافيو

مُساهمة  اسامة فلافيو الإثنين ديسمبر 06, 2010 8:08 am

شكرا لردك وان كلامك صحيح ان كل الاولاد والبنات محترمين وان لابد ان يكون هناك تعاون بين البعض وادعو الله ان يوفقنا الى كل خير من خلال المنتدى الطيب هذا واحسن شى فى المنتدى وجود موضوعات دينية وهذا يجعل الانسان متصلا بربه طوال الوقت واتمنى ان يوفقنا الله الى كل خير واتمنى التوفيق للجميع وللدفعة كلها
    esraa el-fergany
    esraa el-fergany

مُساهمة  esraa el-fergany الإثنين ديسمبر 06, 2010 9:02 am

اسامة فلافيو كتب:شكرا لردك وان كلامك صحيح ان كل الاولاد والبنات محترمين وان لابد ان يكون هناك تعاون بين البعض وادعو الله ان يوفقنا الى كل خير من خلال المنتدى الطيب هذا واحسن شى فى المنتدى وجود موضوعات دينية وهذا يجعل الانسان متصلا بربه طوال الوقت واتمنى ان يوفقنا الله الى كل خير واتمنى التوفيق للجميع وللدفعة كلها

اللهم امين يارب العالمين وشكرا لمرورك

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 3:17 pm